دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فواید سونای خشک برای بدن

فواید سونای خشک برای بدن

مرگ ناگهانی ناشی از بیماری‌های قلبی در مردانی که دو تا سه بار در هفته از سونا استفاده می‌کردند، ۲۲٪ کمتر از مردانی بود که تنها یک‌ بار در هفته از آن استفاده می‌کردند.


مردانی که چهار بار و بیشتر در هفته از سونا استفاده می‌کردند، در مقایسه با مردانی که تنها یکبار در هفته از آن استفاده می‌کردند، ۶۳٪ کمتر، دچار مرگ ناگهانی ناشی از حملات قلبی را شده بودند.


مرگ ناگهانی ناشی از حملات قلبی در فنلاندی‌هایی که زمان بیشتری را در سونا می‌گذراندند، یعنی حدودا ۱۹ دقیقه در هر جلسه در مقایسه با افرادی که کمتر از ۱۱ دقیقه زمان صرف سونا می‌کردند، کمتر از ۵۲٪ بود.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

بیماری تصلب شرائین سرخرگ‌ها یکی از علل مرگ و میر در سراسر جهان غرب است. مردانی که دو تا سه بار در هفته از سونا استفاده کردند، احتمال مرگ ناشی از این بیماری تا ۲۳٪ کمتر از آن‌هایی بود که فقط یک‌بار در هفته از سونا استفاده می‌کردند.


خطر مرگ ناشی از تصلب سرخرگ‌ها در مردانی که چهار بار یا بیشتر در هفته از سونا استفاده می‌کردند، تا ۴۸٪ کمتر از مردانی بود که یک بار در هفته از سونا استفاده می‌کردند.

کاهش خطر مرگ ناگهانی ناشی از حملات قلبی و مرگ مربوط به بیماری تصلب سرخرگ‌ها به‌دلیل عوامل خطرزای بیماری‌های قلبی مختلف از جمله فشار خون بالا، دیابت، سیگار کشیدن مداوم و پیری دیده می‌شد.


منبع: مجله سلامت


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده