خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سلامت بدن و افزایش طول عمر با 3 توصیه پزشکی

سلامت بدن و افزایش طول عمر با 3 توصیه پزشکی

6 سال عمر بیشتر با یکبار دویدن در هفته

آخر هفته ها و برای یک بار در هفته، کمی بدوید. دیلی میل از زبان محققان دانمارکی نوشته است که دویدن به مدت یک ساعت در هفته طول عمر انسان را تا 6سال افزایش می دهد. بررسی های محققان نشان داده است  دویدن آهسته یا متوسط به مدت یک یا دو ساعت در هفته طول عمر مردان را 6سال بیشتر و عمر زنان را 5سال طولانی تر می کند . همچنین محققان می گویند این میزان دویدن خطر مرگ زودهنگام را تا 44درصد کاهش می دهد .

توصیه پزشکی برای تغذیه ای که موجب طول عمر می شود

ماهی یک بار کافی نیست. برای طولانی شدن عمرتان باید هر هفته و حتی هفته ای چند بار غذاهای دریایی میل کنید. محققان در بررسی های شان پی برده اند که کسانی که امگا3 زیادی وارد بدن شان می کنند به طور میانگین 2/2سال از دیگر افراد بیشتر زندگی می کنند . این افراد 27درصد کمتر با خطر مرگ زودرس روبه رو هستند و به احتمال 37درصد کمتر از کسانی که زیاد امگا3 مصرف نمی کنند، دچار مشکلات قلبی و عروقی می شوند. محققان بر این باورند که امگا3 سلول های بدن را تقویت می کند، عفونت ها را از بین می برد و با تقویت استخوان ها، کاهش فشارخون و بهبود بخشیدن به ریتم ضربان قلب عمر شما را طولانی می کند .

12 سال عمر بیشتر با توصیه پزشکی ترک این عادت ها

می توانید قاطعانه بگویید که تنها با ایجاد یک تغییر در زندگی تان عمر نوح پیدا می کنید و از مرگ فاصله می گیرید. محققان می گویند درست است که همه راه های گفته شده باعث بیشتر شدن عمرتان می شود اما اگر می خواهید سالم، جوان و البته زنده بمانید، باید دور این عادت های مخرب را خط بکشید. به نوشته رویترز، محققان معتقدند اگر سراغ سیگار و نوشیدنی های الکلی نروید، تنبلی و کم تحرکی را کنار بگذارید و رژیم غذایی سالمی را هم انتخاب کنید، 12سال بیشتر عمر می کنید.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده